CODICE DI STOCK: 839424

Notizie 2
News

Felicitazioni!Shenzhen Safecloud Energy Inc hè un forte finalista per u megliu fornitore di supportu di veiculi elettrici in 2017.

Per prumove l'energia pusitiva, guidà currettamente a direzzione di sviluppu cumpleta di l'industria di i veiculi elettrici, sustene è elogia e cumpagnie eccezziunali di veiculi elettrici, marche eccezziunali, persunale meritoriu, è mercati eccezziunali, è prumove u sviluppu sanu è ascendente di l'industria di i veiculi elettrici in Henan. .U 13 d'aprile, u "Salute à u passatu in l'industria è camminate cun voi in u futuru - a 20th Zhengzhou Electric Vehicle Tricycle New Energy Vehicle Expo" è a cerimonia di premiazione "Top 100 Electric Vehicle Industry 2021" ospitata da u Henan Electric Vehicle. A Camera di Cummerciu si terrà in Henan Zhengzhou Zhongyuan International Expo Center hè stata grandi!

Sicondu l'ultime nutizie da l'urganizatore, Shenzhen Safecloud Energy Inc, cum'è una marca ben cunnisciuta in l'industria, hè stata preselezionata per u fornitore di supportu di veiculi elettrici più venduti in Henan in 2017.

nutizie (7)
nutizie (8)
nutizie (9)

L'attività principale di a cumpagnia hè a R&D, a produzzione è a vendita di novi prudutti d'energia, cum'è l'equipaggiu di carica d'urgenza per i veiculi elettrici;in più, Futyunshang, una filiale di Shenzhen Bantian, hè principarmenti ingaghjata in a pruduzzione è a vendita di diverse specificazioni di batterie di lithium-ion è lithium-ion polymer.

nutizie (10)

Shenzhen Safecloud Energy Inc. implementa cumplettamente u sistema di gestione di qualità ISO9001, è gestisce strettamente tutti i ligami da a ricerca è u sviluppu, l'alimentazione, a produzzione, l'ispezione di qualità, u magazzinu à u trasportu.Cù capacità d'innuvazione cuntinuu, tecnulugia prufessiunale, gestione efficiente è strategie di marketing, Shenzhen Fute Energy Co., Ltd. hè stata classificata cum'è una impresa naziunale d'alta tecnulugia per parechje volte in l'ultimi deci anni, è hè stata listata in u New Third Board in u New Third Board. 2016, codice di scorta hè 839424. In ligna cù u cuncettu di pioneering, intraprendente è nuvatori, Volt aderisce à a strada di u populu-orientatu, u cliente-centric, sopravviventi è sviluppà in cumpetizione, è insiste à diventà a tecnulugia più prufessiunale, u megliu prudutti di costu è u megliu serviziu in u campu di a nova energia.Unu di l'imprese perfetti.

In 2017 Shenzhen Safecloud Energy Inc. hà da sviluppà ufficialmente l'utilizazione in cascata di e batterie di l'energia di l'automobile in stazioni di energia di almacenamento d'energia, stazioni di basa di cumunicazione, luci di strada solare è veiculi à bassa velocità.A riutilizazione di e batterie di energia in cascata hè diventata un prughjettu caldu in l'industria glubale di almacenamiento d'energia.Accogliamu cun cordialità à i clienti novi è vechji chì venenu à negocià è cunsultà l'affari, è aspittemu di travaglià cun voi manu in manu per creà una situazione win-win!

Hè precisamente per via di a so forte forza cumpleta chì Volt hè stata listata per u "2017 Best-Selling Henan Best Electric Vehicle Support Supplier" in a Selezione 2017 Top 100 Electric Vehicle Industry Selection.

nutizie (11)

À quellu tempu, ùn ci sarà micca solu una grande cerimonia di premiazione, ma ancu a 20th Zhengzhou Electric Vehicle Tricycle New Energy Automobile Expo, a "Micro" Era "Micro" Electric Vehicle Single Store Profitability Cheats Demostration Training Conference, è a "Innovation for Change, Total". "Apri u futuru" Conferenza di l'Alleanza di l'Industria di Supportu di Veiculi Elettrici Centrali per discutiri a direzzione futura di sviluppu di l'industria di i veiculi elettrici di Henan.


Tempu di Postu: Aug-03-2022