CODICE DI STOCK: 839424

Notizie 2
News

Importante Reunione di Discussione Tecnica cù Tellhow & HUST (2022-08-27)

U 27 d'aostu di u 2022, Shawn Lee, CEO di Shenzhen / Henan Safecloud Energy Inc., è Jonson Jiang, direttore generale di a cumpagnia, anu visitatu u Parcu Scientifico è Tecnologicu Tellhow di Shenzhen.A linea di pacchettu automaticu di u sistema di almacenamentu d'energia di u gruppu Tellhow è a linea di produzzione d'assemblea sò presentate è mostrate da Jianming Sheng, CEO di Tellhow Group, è Weiliang Wang, direttore generale di u dipartimentu di almacenamentu di energia.

w30

Accumpagnatu da u CEO Jianming Sheng, avemu avutu una discussione cù a squadra di u prufessore Kang Yong, l'anzianu decanu di a Scola di l'Energia Elettrica, l'Università di Scienza è Tecnulugia di Huazhong, è hà avutu una cumunicazione amichevule nantu à e specificazioni tecniche di l'industria di almacenamiento d'energia. direzioni di sviluppu futuru, tecnulugia di griglia virtuale è percorsi di implementazione.

w31

ogni partitu (Safecloud&Dì cumu&HUST) spera d'avè scambii tecnichi approfonditi in tutti l'aspetti di u sistema di almacenamentu di l'energia in casa, u sistema di stazioni di energia di almacenamentu d'energia è i sistemi di almacenamentu di energia.

w32

Tempu di posta: 01-09-2022