CODICE DI STOCK: 839424

Notizie 2
News

Ispezione è guida di u Sicritariu Yao da a cità di Suzhou, Pruvincia di Anhui

U 17 di lugliu di u 2020, u Sicritariu Yao di Suzhou High-tech Zone Management Committee di a Pruvincia di Anhui hà visitatu Shenzhen Safecloud Energy per guida.Jiang Shan, direttore generale di Safecloud Energy, è Deng Ruisen, direttore di l'affari, è altri dirigenti anu accoltu cù calore è accumpagnatu l'ispezione.

nutizie (1)

À a riunione, u sgiò Jiang hà ghjucatu un video promozionale corporativu, è attraversu un modu dinamicu, tutti avianu una cunniscenza preliminare di l'atmosfera corporativa è i prughjetti di produttu di Volt Energy.Dopu, u sgiò Jiang hà datu à i capi una comprensione cumpleta di u prucessu di sviluppu di a cumpagnia, a struttura di u core, è a custruzzione culturale spieghendu l'intruduzioni di a cumpagnia ppt.

nutizie (2)

I dirigenti visitanti anu visitatu a sala d'esposizione di batterie di lithium di u produttu, u laboratoriu cintrali, a basa di produzzione è altri spazii successivamente, è ascoltu l'intruduzioni di u prufilu di l'impresa, l'industria core, a pianificazione strategica futura, ecc. , leasing di produttu, pruduzzione universitaria, è prufissiunali win-win, etc. è suscitatu parechje dumande constructive.I dui lati anu realizatu scambii approfonditi per stabilisce un partenariatu strategicu à tutti i livelli, multi-livellu è multi-campu trà u guvernu è l'imprese.

nutizie (3)

In l'ultimi anni, Shenzhen Safecloud Energy hà stabilitu una quantità di centri di cummercializazione in Shanghai, Pechino, Tianjin, Hainan, Nanning, Fujian è altri lochi.Hè una impresa naziunale d'alta tecnulugia di i prudutti energetichi, cum'è batterie di polimeru digitale, forniture d'energia mobile, inverter d'almacenamiento d'energia d'alta putenza, cumpunenti di energia solare, è novi veiculi di carica d'emergenza d'energia.

nutizie (4)

Duranti stu scambiu è l'ispezione, i dui lati anu scambiatu opinioni nantu à i campi di cooperazione cum'è e prospettive di u mercatu, i servizii di talentu è a suluzione per l'impieghi di l'impresa, è ghjunghjenu à un altu gradu di consensu, chì furnisce un spaziu largu per a cooperazione è u sviluppu per a più approfondita a cooperazione in u futuru.Hè spiratu chì in u futuru, attraversu i vantaghji forti risorsa di Shenzhen Safecloud Energy Inc in u campu di a nova energia, cumminata cù a guaranzia è u sustegnu di u Guvernu Municipal di Suzhou in una seria di pulitiche, scriveremu un novu capitulu.

nutizie (5)

Tempu di Postu: Aug-03-2022